11 Ocak 2015 Pazar

Previous Post
Next Post

19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. nasıl yaptın ben indirdim sonra napçaz

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bir yere atmanıza gerek yok direk inen dosyanın üzerine tıklayın , kurun ve sonra çalıştırın.

      Sil
  3. cok guzel oyun ve para hilesi guzeldi mazlum karakoc ve muhittin kızmaz

    YanıtlaSil
  4. cok guzel oyun ve para hilesi guzeldi mazlum karakoc ve muhittin kızmaz

    YanıtlaSil
  5. NASIL YAPICAZ İNDİRDİM TELOFONA ATTIM EEE YÜKLEDİM BİŞİ YOK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamayı telefonunuza yükledikten sonra gelen dosyayı kurun ve çalıştırın bu kadar.

      Sil
  6. Yukledim kurdum kariyer yukledim ama param hsla ayni

    YanıtlaSil
  7. indirdikten sonra ne yapmamız gerikir direkmen telefonamı yüklüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayardan indirdiyseniz telefonu atın ve kurduktan sonra çalıştırın.

      Sil
  8. beyler nasıl yapıyoruz yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirdikten sonra gelen dosyayı telefonunuza kurun ve çalıştırın.

      Sil
    2. Kurulu versiyonu silin ve indirdiginiz seyi kurub calistirun

      Sil
    3. Telefondan indirin sonra normal nss yi silin bunu kurun ayarlardan bilinmeyen kaynaklari acin

      Sil
  9. kesin oluyor mu

    YanıtlaSil