18 Mart 2016 Cuma

Benim Konuşan Angela v2.2.1 Android Para Hile MOD APK indir

Benim konusan angela android resim-1
Benim Konuşan Angela v2.2.1 Android Android Para Hile MOD APK indir
Angelanın dünyası bizleri bekliyor. Dünyanın en fonksiyonlu oyunlarından biri My Talking serisi hergün çeşitlenmeye devam ediyor. Türkçe ismiyle benim konuşan angela oyunununda Angela isimli sevimli kediyi sahipleniyoruz. Hem besliyor ve hemde onunla eğlence dolu dakikalar geçirebiliyoruz. Oyunu bilenler zaten hilesini görünce sevinmiştir. Bilmeyenlerin ise mutlaka denemesini öneririm. Özellikle çocukları oyun arayan babalara sesleniyorum, mutlaka indirin :) İyi eğlenceler.
Benim konusan angela android resim-2
Benim konusan angela android resim-3
Benim konusan angela android resim-4
Benim konusan angela android resim-5
Benim konusan angela android resim-6
Benim konusan angela android resim-7

Oyun Adı: Benim Konuşan Angela
Kategori: Android Oyunlar İndir
Oyun Türü: Macera
Yayın Tarihi: 18.03.2016
Dil: İngilizce
Boyut: 77,69 MB
Geliştirici Firma: Outfit7
Dosya Türü: .apk
Divider
Turbobit
MOD APK indir
Alternatif Link
MOD APK indir
Previous Post
Next Post

0 yorum: